inženýring, výroba, obchod, servis
respektujeme přírodu

Úvodní strana > O firmě > Kariéra > Asistentka

Asistentka

Hledáme příjemnou asistentku pro zajištění chodu sekretariátu a recepce vedení společnosti

- na plný pracovní úvazek.

 

Náplň práce:

  • organizace prací a koordinace činností na sekretariátu
  • vyřizování běžné administrativní agendy a obsluha kancelářské techniky
  • příprava podkladů pro jednání a porady, zpracování zápisů z nich
  • zajišťování občerstvení při jednáních managementu
  • správa došlé a odchozí pošty včetně elektronické
  • zajišťování kancelářských potřeb a propagačních materiálů
  • organizování pracovních cest (letenky, ubytování), cestovní příkazy a vyúčtování
  • příprava podkladů, formálních dokumentů pro vedení společnosti
  • vyřizování obchodní korespondence
  • zajišťování ověření písemností u orgánů státní správy, jednání s ambasádami (Víza)
  • další dle pokynů vedení společnosti

 

Požadujeme:

  • středoškolské vzdělání
  • organizační a komunikační schopnosti
  • pečlivost a příjemné vystupování
  • psaní všemi deseti
  • komunikativní znalost AJ, výhodou RJ, ESP
  • dobrou znalost PC (MS Office)
  • řidičský průkaz "B" výhodou
  • flexibilitu a loajalitu

 

Nabízíme:

  • zajímavou práci v české firmě s více jak 20 letou praxí v oboru v Čechách i v zahraničí
  • možnost zapracování a následné seberealizace
  • odpovídající mzdové ohodnocení
  • příjemné prostředí a přátelský kolektiv
  • 5 týdnů dovolené
  • 3 dny zdravotního volna
  • stravenky
  • příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění
  • další benefity (např. jazykové kurzy)

 

Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám svůj stručný životopis na e-mail: kariera@ingos.cz

Do předmětu e-mailu uveďte, prosím, název pracovní pozice.